HAEMME YHDISTYKSELLE KAHTA HANKETYÖNTEKIJÄÄ

Porukassa parempi - aivoterveyttä eläkevuosiin -hanke vuosille 2022- 2024

STEAn rahoittamaan hankkeeseen haetaan yhtä hankevastaavaa ja yhtä hanketyöntekijää. Hankkeen tarkoituksena on eläköityvien tai hiljattain eläköityneiden jämsäläisten aivoterveyden vahvistaminen ja psykososiaalisen hyvinvoinnin tukeminen vapaaehtois- ja vertaisryhmätoiminnan, tiedottamisen ja yksilöllisen tuen avulla. Työntekijältä edellytetään osaamista aivoterveyden edistämiseksi, tietoa muistihäiriöistä ja niihin altistavista tekijöistä, hyviä vuorovaikutustaitoja, analyyttistä ja innostunutta paneutumista työhön, oma-aloitteisuutta ja vahvaa itsensä johtamista. Sujuva suomen kielen halinta on tärkeä, samoin viestintä- ja verkostoitumistaidot sekä atk- ja ohjelmisto-osaaminen ovat tärkeitä. Vapaaehtoistyön tuntemusta ja hankeosaamista tarvitaan työssä. Ajokortti ja oma auto vaaditaan. Työ on päivätyötä, toisinaan kuitenkin myös iltaisin ja viikonloppuisin tapahtuvaa.

Työ alkaa 2.5.2022 tai sopimuksen mukaan. Hakemus, ansioluettelo ja palkkatoive pyydetään lähettämään 14.3.2022 klo 16 mennessä osoitteeseen Jämsän Muistiyhdistys ry, Lindemaninkatu 1, 42100 Jämsä tai mieluiten sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

MUISTIKAHVILA

Kokoontuu Kaijankulmassa torstaisin klo 13.00-14.30. Muistikahvila on mieltä ja muistia aktivoiva keskusteluryhmä.

KESKI-SUOMEN MUISTILUOTSIN MUISTIRYHMÄ

Ryhmä on tarkoitettu sairastuneille sekä läheisille. Ryhmä kokoontuu vaihtelevan toiminnan merkeissä Jämsän Muistiyhdistyksen tiloissa (os. Lindemaninkatu 1)

KEVÄÄN 2022 TIISTAISIN 15.3, 19.4, 17.5. ja 7.6. klo 13 - 14.30.  Ryhmän järjestää Keski-Suomen muistiluotsiasiantuntija- ja tukikeskus yhteistyössä Jämsän Muistiyhdistys ry:n kanssa.

OMAISTEN JA SAIRASTUNEIDEN RYHMÄ

tarjoaa vertaistukitoimintaa muistisairaille ja heidän omaisilleen tai läheisilleen. Ryhmät tapaavat kahdeksan kertaa joka toinen tiistai klo 13-14.30 alkaen 29.3.2022. Ryhmän ohjelma koostuu asiatiedosta että vertaistuesta. Sairastuneille järjestetään toiminnallista ohjelmaa. Ryhmien vetäjinä toimvat Saara Tennilä (omaiset) ja Tarja Laaksonen (sairastuneet). Ryhmät ovat maksuttomia.

TPL_BEEZ5_ADDITIONAL_INFORMATION