Ajankohtaista

Jämsän Muistiyhdistyksen kaikki tapahtumat ja ryhmätoimannat on peruttu kevään 2020 osalta korona-virus tilanteen vuoksi!

MUISTIRYHMÄ PERUTTU KEVÄÄN 2020 OSALTA
Ryhmä on tarkoitettu sairastuneille sekä läheisille. Ryhmä kokoontuu vaihtelevan toiminnan merkeissä Jämsän Muistiyhdistyksen tiloissa (os. Lindemaninkatu 1) kahden viikon välein tiistaisin klo 13-14.30. Kokoontumiset jatkuvat 21.1.2020. Ryhmän järjestää Keski-Suomen muistiluotsiasiantuntija- ja tukikeskus yhteistyössä Jämsän Muistiyhdistys ry:n kanssa. Lisätietoja: Saara Ojala, p. 044 561 4926.

MUISTISAIRAIDEN JA OMAISTEN RYHMÄ PERUTTU KEVÄÄN 2020 OSALTA
Kokoontuu Kaijankulmassa erillisen aikataulun mukaisesti, tiistaisin klo 13.00-14.30.

MUISTIKAHVILA
PERUTTU KEVÄÄN 2020 OSALTA
Kokoontuu Kaijankulmassa torstaisin klo 13.00-14.30. Muistikahvila on mieltä ja muistia aktivoiva keskusteluryhmä. Muistikahvila jatkuu jälkeen 9.1 2020. Lisätietoja: puh. 040 673 0777, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

TPL_BEEZ5_ADDITIONAL_INFORMATION