Jämsän Muistiyhdistyksen toimintaa

MUISTIKAHVILA Kokoontuu Kaijankulmassa torstaisin klo 13.00-14.30. Muistikahvila on mieltä ja muistia aktivoiva keskusteluryhmä. Muistikahvila jatkuu jälkeen 9.1 2020. Lisätietoja: puh. 040 673 0777, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

MUISTIRYHMÄ Ryhmä on tarkoitettu sairastuneille sekä läheisille. Ryhmä kokoontuu vaihtelevan toiminnan merkeissä Jämsän Muistiyhdistyksen tiloissa (os. Lindemaninkatu 1) kahden viikon välein tiistaisin klo 13-14.30. Kokoontumiset jatkuvat 21.1.2020. Ryhmän järjestää Keski-Suomen muistiluotsiasiantuntija- ja tukikeskus yhteistyössä Jämsän Muistiyhdistys ry:n kanssa. Lisätietoja: Saara Ojala, p. 044 561 4926.

MUISTISAIRAIDEN JA OMAISTEN RYHMÄ Kokoontuu Kaijankulmassa erillisen aikataulun mukaisesti, tiistaisin klo 13.00-14.30.  Lisätietoja: Saara Tennilä, puh. 050 569 8246, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

TPL_BEEZ5_ADDITIONAL_INFORMATION