Vapaaehtoistoiminnan peruskurssi tiistaina 25.10. ja 1.11.

Haluatko lähteä kokeilemaan olisiko vapaaehtoistoiminta sinun juttusi? Tai haluatko päivittää osaamistasi vapaaehtoistoiminnan pelisäännöistä?

Koulutuksessa käydään lävitse mm. vapaaehtoistoiminnan perusteet, ikääntyneen kanssa toimiminen ja taustaorganisaation tuki vapaaehtoiselle.

Koulutuksen järjestäjänä toimii Jämsän valikkoverkosto. Valikkoryhmät ovat vapaaehtoistoiminnan koordinaattoreiden omia alueellisia ryhmiä. Niissä kehitetään vapaaehtoistoimintaa, tehdään yhteistä vapaaehtoistoiminnan tiedotusta ja markkinointia sekä saadaan vertaistukea muilta koordinaattoreilta.

Koulutuksen jälkeen kukin taustatoimija perehdyttää sinut oman järjestön vapaaehtoistoimintaan ja tekee yksilöhaastattelun, jossa katsotaan yhdessä sinulle sopiva vapaaehtoistehtävä.

Koulutus on maksuton ja ei vielä sido mihinkään. Huom. ilmoittautumisaikaa on jatkettu!

Ilmoittautumiset 21.10. mennessä: info@jamsanmuistiyhdistys.fi