Linkit

Muistiliitto ry
Vuonna 1988 perustettu kansanterveys-, potilas- ja omaisjärjestö. Toiminnan tarkoituksena on edistää tämän kohderyhmän elämänlaadun ja hyvinvoinnin yleisiä edellytyksiä. Muistiliitolla on 42 paikallista muisti-, Alzheimer- ja dementiayhdistystä ympäri Suomen.

www.muistiliitto.fi

Keski-Suomen Muistiyhdistys ry
Järjestö, joka toimii muistisairauteen sairastuneiden ja heidän läheistensä etujen valvojana Keski-Suomen maakunnassa. Toiminnan tavoitteena on ollut jo yli 20-vuotta muistisairaiden ja heidän läheistensä arjen helpottaminen ja rinnalla kulkeminen. Muistitiedon jakaminen ja kehittämistyö ovat myös tärkeä osa toimintaamme.

ksmuistiyhdistys.fi

Muistiluotsi
Koko maan kattava asiantuntija- ja tukikeskusverkosto, joka tarjoaa muistisairaille ja heidän läheisilleen tietoa, ohjausta ja neuvontaa sekä mahdollisuuden vaikuttaa ja osallistua arkea helpottaviin toimintoihin.

www.muistiluotsi.fi

Omaishoitajaliitto ry

Omaishoitajien ja heidän hoidettaviensa tuki- ja vaikuttamisjärjestö. Liitto toimii asiantuntijana omaistaan hoitavien yhteiskunnallisen aseman parantamiseksi sekä tukee erilaisin tavoin omaishoitotilanteessa eläviä henkilöitä.

www.omaishoitajat.fi