Ota yhteyttä

Alla olevalla lomakkeella voit liittyä jäseneksi, tulla mukaan vapaaehtoistoimintaan, antaa palautetta saavutettavuudesta tai ottaa yhteyttä muuhun asiaan liittyen. Täytä lomake, niin olemme sinuun yhteydessä.

Jäseneksi

Jämsän Muistiyhdistys ry on osa Muistiliiton jäsenyhdistysten kattavaa verkostoa. Jämsän Muistiyhdistys ry:n jäsenmaksu päätetään vuosittain. Vuoden 2023 jäsenmaksu on 25 euroa. Jäsenille lähetetään vuosittain jäsenkirje, jossa kerrotaan yhdistyksen tapahtumista. Tervetuloa mukaan!

Jäsenenä saat:

• Muistiyhdistys lähelläsi – toimintaa omalla paikkakunnallasi
  • Järjestö juuri sinulle – muistisairaiden ihmisten ja läheistensä ikioma järjestö
  • Mahdollisuus osallistua – puuhaa ja vaikuttamisen paikkoja kaikille
  • Asiantuntijat tukenasi – tietoa, ohjausta ja neuvontaa muistista ja muistisairauksista
  • Vertaisuudesta voimaa – yhdessäoloa ja yhteisiä kokemuksia
  • Aktiivista tekemistä – ryhmiä, retkiä ja toimintaa
  • Elämänmakuista luettavaa – Muisti-lehti postilaatikkoosi neljä kertaa vuodessa
  • Rahanarvoiset jäsenedut – alennusta tuotteista ja palveluista (ks. valtakunnalliset jäsenedut)
  • Tukesi muistityölle – jäsenmaksulla kannatat yhdistyksen toimintaa

Vapaaehtoiseksi

Muistivapaaehtoisena voit toimia Jämsän Muistiyhdistyksessä tai Muistiliitossa. Vapaaehtoiset voivat tukea muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä hyvinvointia ja osallisuutta tai levittää tietoa muistisairauksista ja aivoterveydestä. Ota yhteyttä, niin etsimme sinulle sopivan vapaaehtoistyön muodon!

Muistivapaaehtoiset voivat esimerkiksi: