Porukassa parempi -hanke

Tapahtumat ja yleisöluennot

Kerromme tällä sivulla tapahtumistamme ja yleisöluennoistamme.

La 20.8. klo 10-14 Emppis ry Avoimet ovet

Paikka: Puistotie 1, 35600 Halli

Porukassa parempi – aivoterveyttä eläkevuosiin -hanke on mukana Emppiksen Avoimet ovet -tapahtumassa. Tule tutustumaan hankkeen toimintaan! Lisätietoa tapahtumasta löydät Emppiksen verkkosivuilta

La 27.8. klo 14-16 Jokvarren kylät ry Lampipuiston avajaiset

Paikka: Latovainiontie, 42300 Jämsänkoski

Porukassa parempi – aivoterveyttä eläkevuosiin -hanke on mukana Jokvarren kylät ry:n Lampipuiston avajaisissa. Tule tutustumaan hankkeen toimintaan! Lisätietoja tapahtumasta löydät Jokvarren kylät ry Facebook-sivulta.

Ke 28.9. klo 18-19.30 Jämsän työväenopiston luento Vapaaehtoistoiminnan merkitys aivotoiminnalle

Paikka: Jämsänjoen yhtenäiskoulu, Paunu, auditorio, Paununkatu 1, 42100 Jämsä

Miten vapaaehtoistyö tukee tekijänsä aivoterveyttä ja hyvinvointia? Miten tunnistaa oman jaksamisen rajat? Luennoitsija aivoterveyden edistämisen asiantuntija Sanna Reuna Aivoliitto ry:stä. Luento järjestetään yhteistyössä Porukassa parempi-hankkeen kanssa. Ilmoittautuminen tapahtumaan Jämsän työväenopiston verkkosivuilla.

Ilmoittautuminen alkaa: 22.8.2022 15.00

Ilmoittaudu viimeistään: 28.9.2022 15.00

Ke 2.11. klo 18-19.30 Jämsän työväenopiston luento Ravitsemus ja aivoterveys

Paikka: Jokilaakson sairaala, auditorio, Sairaalantie 11, 42100 Jämsä

Aivoystävälliset elämäntavat ovat aivoterveyden kannalta keskeisiä ja niihin kannattaa jokaisen meistä kiinnittää huomiota. Pienilläkin muutoksilla voi olla isoja ennaltaehkäiseviä vaikutuksia aivoterveyteemme. Riittävä ja laadukas uni, terveellinen ja hyvänmakuinen ruoka ja monipuolinen liikunta hellivät aivoja. Tule kuulemaan miten voit elintavoillasi vaikuttaa mieleen ja muistiin. Luennoitsijana Heli Koivisto, laillistettu ravitsemusterapeutti, Jämsän Terveys. Luento järjestetään yhteistyössä Porukassa parempi-hankkeen kanssa. Ilmoittautuminen tapahtumaan Jämsän työväenopiston verkkosivuilla.

Ilmoittautuminen alkaa: 22.8.2022 15.00

Ilmoittaudu viimeistään: 2.11.2022 15.00