Jämsän Muistiyhdistys ry

Haemme hankevastaavaa ja hanketyöntekijää vuosille 2022-2024

STEAn rahoittamaan hankkeeseen haetaan yhtä hankevastaavaa ja yhtä hanketyöntekijää. Hankkeen tarkoituksena on eläköityvien tai hiljattain eläköityneiden jämsäläisten aivoterveyden vahvistaminen ja psykososiaalisen hyvinvoinnin tukeminen vapaaehtois- ja vertaisryhmätoiminnan, tiedottamisen ja yksilöllisen tuen avulla. Työntekijältä edellytetään osaamista aivoterveyden edistämiseksi, tietoa muistihäiriöistä ja niihin altistavista tekijöistä, hyviä vuorovaikutustaitoja, analyyttistä ja innostunutta paneutumista työhön, oma-aloitteisuutta ja vahvaa itsensä johtamista. Sujuva suomen kielen halinta on tärkeä, samoin viestintä- ja verkostoitumistaidot sekä atk- ja ohjelmisto-osaaminen ovat tärkeitä. Vapaaehtoistyön tuntemusta ja hankeosaamista tarvitaan työssä. Ajokortti ja oma auto vaaditaan. Työ on päivätyötä, toisinaan kuitenkin myös iltaisin ja viikonloppuisin tapahtuvaa.

Työ alkaa 2.5.2022 tai sopimuksen mukaan. Hakemus, ansioluettelo ja palkkatoive pyydetään lähettämään 14.3.2022 klo 16 mennessä osoitteeseen Jämsän Muistiyhdistys ry, Lindemaninkatu 1, 42100 Jämsä tai mieluiten sähköpostitse info@jamsanmuistiyhdistys.fi

Tutustu muihin artikkeleihin