Luontoretkiä kesäkuussa

Porukassa parempi -hankkeessa retkeillään taas kesällä.

Tiistai 4.6. klo 9–15 Liekokorven hyvinvointipolku (Hiukkaan kylätie 390)

Kahden kilometrin pituisella Liekokorven luontopolulla on pysähtymispaikkoja, joissa kerromme alueen luonnosta ja teemme erilaisia luontoon liittyviä hyvinvointiharjoituksia. Maasto on melko helppokulkuista, mutta matkalle mahtuu myös kiviä, kantoja ja juurakkoja. Teemme retkiruokaa ja keitämme pannukahvit laavulla.

Lähtö klo 9 Muistiyhdistyksen toimistolta. Paluu noin klo 15. Ilmoittautuminen pe 31.5. mennessä.

Tiistai 18.6. klo 9–15 Palvian luontopolku (Palviantie 489)

Palvian luontopolku on noin neljä kilometriä ja keskivaativa reitti. Polku kulkee osittain pitkospuita pitkin. Teemme pannukahvit ja pientä syömistä nuotiolla.

Lähtö klo 9 Muistiyhdistyksen toimistolta. Paluu noin klo 15. Ilmoittautuminen pe 14.6. mennessä.

Ota luontoretkille mukaan riittävästi lämmintä vaatetta. Viileämmällä säällä voi tulla kylmä nuotiolla ruokaa tehdessä. Laita jalkaan tukevapohjaiset maastoon soveltuvat jalkineet. Kuivalla kelillä voi pärjätä lenkkareillakin. Ota mukaan oma vesipullo. Jaamme retkieväät useammalle kannettavaksi, joten ota mukaan reppu. Retket ovat maksuttomia osallistujille. Retkillä säävaraus. Ilmoitamme peruuntumisesta viimeistään edellisenä iltana.

Ilmoittautuminen luontoretkille Riikalle p. 040 678 8101. Ilmoita samalla ruoka-allergiat ja erikoisruokavaliot.