(Muistisairaiden) omaishoitajat – resursseja vai yhteistyökumppaneita -luento ke 25.10. klo 14-16 Jameksessa

Keskiviikkona 25.10. klo 14–16 järjestetään
(Muistisairaiden) omaishoitajat – resursseja vai yhteistyökumppaneita -luento Jameksessa, Mottilantie 11.
Kahvitarjoilu alkaa klo 14 ja luento klo 14.30.
Tilaisuus on kaikille avoin, osallistuminen ei edellytä yhdistysten jäsenyyttä. Tervetuloa!

Tilaisuuden luennoitsijana on muistiasiantuntija ja tutkijatohtori Ulla Halonen. Halonen väitteli keväällä Jyväskylän yliopistossa otsikolla ”Muistisairaiden omaishoitajat palvelujärjestelmässä”. Ennen väitöstutkimustaan hän työskenteli useita vuosia Keski-Suomen Muistiyhdistyksessä kehittämispäällikkönä ja toiminnanjohtaja. Tässä työssään hän kiinnostui erityisesti muistisairaista ihmisistä ja heidän läheisistään. Sitä ennen Halonen on työskennellyt Jyväskylän kaupungin vanhuspalveluissa ja erilaisissa vanhuspalveluiden kehittämishankkeissa. Elokuun alussa Halonen on aloittanut tutkijana Muistisairaat yhteiskunnassa -tutkimushankkeessa ja työskentelee osa-aikaisesti muistiasiantuntijana oman yrityksen Geronomin kautta. Teoreettisesta taustastaan huolimatta Halonen puhuu käytännönläheisesti ja ymmärrettävästi.

Tapahtuman järjestävät: Porukassa parempi – aivoterveyttä eläkevuosiin -hanke ja Jämsän Seudun Omaishoitajat ry

Tutustu muihin artikkeleihin